Khamis, 21 Mac 2013

sahabat sampai syurga


Dalam hidup ni, aku dah jumpa dengan bermacam macam kawan dari kawan yg hanya
ada waktu senang dah kawan pada waktu senang dan susah. aku bersyukur sangat 
pada ALLLAH sebab hidup aku tak pernah kering dari sahabat.


 sahabat sampai syurga
ayat tu satu benda yg common dan dah berlambak manusia dok berjanji setia
macam tu.
tapi ayat tu telah beri aku satu amanah,
amanah yang tak mampu aku pikul.
sebab bila sang sahabat dah tersasar jauh,
aku dah tak berdaya nak tarik dia semula demi sebuah janji
ke syurga.,
aku betul-betul dah tak mampu bila usaha aku
jadi suatu salah faham dan fitnah.
aku betu-betul dah tak mampu bila aku sedar hakikat yang
kata-kata aku takkan mampu untuk tarik dia.
apa yang aku mampu hanyalah
sebuah doa
yang entah diterima atau tak.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dua Malaikat dunia

Maafkan aku Rabb, terlupa aku yang dihadapan. sibuk fikiran mengejar yang belum digenggam runsing aku, tak sedar tenang hanyalah men...