Jumaat, 13 Disember 2013

best

Assalamualaikum.
dah lama tak bukak.

Kem cinta Rasul.

Aku pergi kem ni pada 8/12/13. dan balik pada 12/12/13.
rasa sekejap sangat, patutnya tambah lagi.
yeah. 
hari pendaftaran dia aje ,aku dah buat benda pelik.
orang lain pakai jubah/baju kurung.
den  dengan sahabat den syahirah zaini tu,
pakai T-shirt dengan seluar.
nampak tak.
Tapi kem dia sangat best dan memberi input yang sangat berguna.
banyak tentang Rasulullah S.A.W yang aku belajar 
sampai menitis air mata awok ni.
harap aku dapat istiqamah amalkan.
di situ juga ada adik2 tyang sangat ceria, meriah lagi maha riuh.
seronok layan diorang, harap tak putus hubungan.
Naqib dan Naqibah yang sangat sporting baik dan cantik.
so as conclusion, program ni sangat bagus.

p/s- lupa nak cakap, suasana dia pung sangat tenang dan 
tak sangka eden boleh hidup tanpa cermin 5 hari yo.

                                                                                                                  yang Benar.


Khamis, 21 Mac 2013

Besta



Assalamualaikum.
once upon a time,
there was a girl named yasmin .
she has a beutiful white besta and she love it very much.
but now it lost.
she was very frustrated and keep praying everyday
to ALLAH for her Besta

actually this is not her first time.
she had lost it for twice.
2 different Besta.
she was so afraid to tell her parents
about this.
she really really need her besta now as she
had a LOT of homeworks
and mission to do.
so,
let us pray for me her.

sahabat sampai syurga


Dalam hidup ni, aku dah jumpa dengan bermacam macam kawan dari kawan yg hanya
ada waktu senang dah kawan pada waktu senang dan susah. aku bersyukur sangat 
pada ALLLAH sebab hidup aku tak pernah kering dari sahabat.


 sahabat sampai syurga
ayat tu satu benda yg common dan dah berlambak manusia dok berjanji setia
macam tu.
tapi ayat tu telah beri aku satu amanah,
amanah yang tak mampu aku pikul.
sebab bila sang sahabat dah tersasar jauh,
aku dah tak berdaya nak tarik dia semula demi sebuah janji
ke syurga.,
aku betul-betul dah tak mampu bila usaha aku
jadi suatu salah faham dan fitnah.
aku betu-betul dah tak mampu bila aku sedar hakikat yang
kata-kata aku takkan mampu untuk tarik dia.
apa yang aku mampu hanyalah
sebuah doa
yang entah diterima atau tak.



Khamis, 7 Februari 2013

rindu

 aku rindu dioramg !



nanti jangan lupakan aku weyh!
walaupun kita dah tak sesama lagi.