Jumaat, 16 Disember 2011

danau toba,perapat, medan hoiohi !


salam..... 
hari tu aku gi cuti-cuti malaysia 
ni la gambarnya.....
ye cik mungek...
mula 2 , sampai kt medan.....
gi makan...



pastu naik bas pegi danau toba dulu...
dan, sampai...
  

seni bina dioang lawa kot.....


ni time nk check out...
*sempat lg tangkap gamba 

ni time nk naik bot...
tu  dia botnya...
cruise la konon
tapi ok la...

sejuk....
tasik ni tasik terdalam di dunia
iaitu
lake toba

ok,
sampai....
ni rumah tradisional org batak
zaman dulu la...
pokok tu dikatakan pokok suci..
sape yang peluk pokok tu 
akan bertemu dengan
cinta sejati dia..
kononnya
org batak zaman dulu la kata...

rumah org batak.





shopping...
cenderahati
aku beli keychain ja...
ni keranda batu bekas-beka raja

pastu naik bas pergi parapat...
dan
sampai...

jamu oh jamu...

pastu naik bas pegi medan balik..
ni kt istana maimmoon

ok..
sekian saja
nk sambung buat homework..
huarghh...

                                                                                                                                                 yang siot,
                                                                                                                                                 yasmin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dua Malaikat dunia

Maafkan aku Rabb, terlupa aku yang dihadapan. sibuk fikiran mengejar yang belum digenggam runsing aku, tak sedar tenang hanyalah men...